Dita ir viens no viskvalitatīvākajiem briļļu zīmoliem pasaulē!
Dita brilles tiek izgatavotas no kvalitatīvākajiem materiāliem – Japānas titāna un acetāta.
Vienas brilles izgatavošana ilgst līdz pat 8 mēnešiem. Šajā laika posmā brilles iziet 320 dažādus ražošanas procesus. Tās tiek izgatavotas ar rokām – izņemot acetāta pulēšanas procesu. Tas tiek veikts rotējošā iekārtā, kur sabērti ar roku izgriezti dažāda izmēra bambusa gabaliņi. Berzējoties šajos gabaliņos, acetāts tiek nopulēts ideāli.
Tas ir laikietilpīgs un lēns process, bet rezultāts ir tā vērts. Paņemot rokās brilles, sajūtas ir vienreizējas! Acetāts ir ideāli nostrādāts. Visas detaļas – ieskaitot skrūves, skavas, deguna balstus tiek izgatavotas speciāli priekš Dita. Visas metāla detaļas ir no titāna.
Zīmols Dita ir dibināts 1995. gadā Losandželosā.
Jeff Solorio un John Juniper, draugi no bērnudārza laikiem, vienā jaukā dienā izdomāja, ka grib izgatavot sieviešu saulesbrilles. Pēc profesijas abi būdami profesionāli fotogrāfi, kas nodarbojās ar snovborda video veidošanu un fotogrāfiju uzņemšanu, sāka darboties sfērā, par kuru viņi nezināja pilnīgi neko. Aizsākumi briļļu veidošanā saistās tieši ar sporta pasauli, jo draugi bieži saskārās ar to, ka sievietes, kuras nodarbojas ar sportu, nevar atrast saulesbrilles, kas būtu izmantojamas sacensību laikā. Tapa pirmās sporta saulesbrilles, kas aizsāka abu draugu aizraušanos ar optikas pasauli.
Taču laikam ejot, abi saprata, ka vēlas veidot dizainu, kam patiešām īpašam un pats galvenais, kvalitatīvam. Tieši kvalitāte ir tas, kam abi pievērš vislielāko uzmanību. Abiem dizaineriem par iedvesmu kalpoja brilles 50-to līdz 80-to gadu stilā. Holivudas zelta laikmets.
Vai šim zīmolam ir saistība ar Ditu Von Teesu? Nelielā mērā jā. Jeff un John pirms zīmola reģistrēšanas, lai izvairītos no pārpratumiem, sazinājās ar Ditu Von Teesu, lai nokārtotu formalitātes. Tajā laikā (un vēl aizvien) Dita Von Teese bija globāls zīmols – viņas vārds bija zināms visai pasaulei. Māksliniece akceptēja nosaukumu. John un Jeff nekādā veidā neizvēlējās zīmola nosaukumu saistībā tieši ar šo sievieti, viņiem šis vārds vienkārši patika. Savukārt, Ditai Von Teesai ļoti iepatikās pirmā saulesbriļļu kolekcija un viņa ņēma dalību pirmajā to reklāmas kampaņā, ko vēlāk atkārtoja arī 2013. gadā, fotogrāfējoties kopā ar slaveno tetovētāju Mark Mahoney.
Šobrīd zīmols ir plaši pazīstams visā pasaulē – tam ir milzum liels fanu pulks slavenību vidū, piemēram, Usher, LeBron James, Jay-Z, Rihanna, Brad Pitt, Beyonce un daudzi citi. Zīmols tiek pārdots tikai pasaules labākajos optikas salonos. Dita zīmolam ir četri koncepta veikali – Ņujorkā, Tokijā, Losandželosā un Newport Beach (Kalifornijā).
Kas padara šo zīmolu tik īpašu? Kā jau iepriekš minēts, tā ir kvalitāte. Šajā aspektā atkāpes nav.
Meklējot ražotni Dita briļļu izgatavošanai, mērķis tikai viens – atrast vislabāko – dizaineri meklējumiem veltīja 5 gadus. Apmeklēdami optikas izstādes, dibinot kontaktus u.tml. viņiem izdevās uzsākt sadarbību ar ražotni Japānā. Tas nav tik vienkārši, jo labākās ražotnes pasaulē ir ļoti noslēgta "sabiedrība". Tieši Japānā ir labākie briļļu izgatavotāji – tā ir profesija, kas Japānā tiek pilnveidota paaudzēs.
Dita brilles tiek izgatavotas no kvalitatīvākajiem materiāliem – Japānas titāna un acetāta.
Vienas brilles izgatavošana ilgst līdz pat 8 mēnešiem. Šajā laika posmā brilles iziet 320 dažādus ražošanas procesus. Tās tiek izgatavotas ar rokām – izņemot acetāta pulēšanas procesu. Tas tiek veikts rotējošā iekārtā, kur sabērti ar roku izgriezti dažāda izmēra bambusa gabaliņi. Berzējoties šajos gabaliņos, acetāts tiek nopulēts ideāli.
Tas ir laikietilpīgs un lēns process, bet rezultāts ir tā vērts. Paņemot rokās brilles, sajūtas ir vienreizējas! Acetāts ir ideāli nostrādāts. Visas detaļas – ieskaitot skrūves, skavas, deguna balstus tiek izgatavotas speciāli priekš Dita. Visas metāla detaļas ir no titāna.
Zīmols Dita ir dibināts 1995. gadā Losandželosā.
Jeff Solorio un John Juniper, draugi no bērnudārza laikiem, vienā jaukā dienā izdomāja, ka grib izgatavot sieviešu saulesbrilles. Pēc profesijas abi būdami profesionāli fotogrāfi, kas nodarbojās ar snovborda video veidošanu un fotogrāfiju uzņemšanu, sāka darboties sfērā, par kuru viņi nezināja pilnīgi neko. Aizsākumi briļļu veidošanā saistās tieši ar sporta pasauli, jo draugi bieži saskārās ar to, ka sievietes, kuras nodarbojas ar sportu, nevar atrast saulesbrilles, kas būtu izmantojamas sacensību laikā. Tapa pirmās sporta saulesbrilles, kas aizsāka abu draugu aizraušanos ar optikas pasauli.
Taču laikam ejot, abi saprata, ka vēlas veidot dizainu, kam patiešām īpašam un pats galvenais, kvalitatīvam. Tieši kvalitāte ir tas, kam abi pievērš vislielāko uzmanību. Abiem dizaineriem par iedvesmu kalpoja brilles 50-to līdz 80-to gadu stilā. Holivudas zelta laikmets.
Vai šim zīmolam ir saistība ar Ditu Von Teesu? Nelielā mērā jā. Jeff un John pirms zīmola reģistrēšanas, lai izvairītos no pārpratumiem, sazinājās ar Ditu Von Teesu, lai nokārtotu formalitātes. Tajā laikā (un vēl aizvien) Dita Von Teese bija globāls zīmols – viņas vārds bija zināms visai pasaulei. Māksliniece akceptēja nosaukumu. John un Jeff nekādā veidā neizvēlējās zīmola nosaukumu saistībā tieši ar šo sievieti, viņiem šis vārds vienkārši patika. Savukārt, Ditai Von Teesai ļoti iepatikās pirmā saulesbriļļu kolekcija un viņa ņēma dalību pirmajā to reklāmas kampaņā, ko vēlāk atkārtoja arī 2013. gadā, fotogrāfējoties kopā ar slaveno tetovētāju Mark Mahoney.
Šobrīd zīmols ir plaši pazīstams visā pasaulē – tam ir milzum liels fanu pulks slavenību vidū, piemēram, Usher, LeBron James, Jay-Z, Rihanna, Brad Pitt, Beyonce un daudzi citi. Zīmols tiek pārdots tikai pasaules labākajos optikas salonos. Dita zīmolam ir četri koncepta veikali – Ņujorkā, Tokijā, Losandželosā un Newport Beach (Kalifornijā).
Kas padara šo zīmolu tik īpašu? Kā jau iepriekš minēts, tā ir kvalitāte. Šajā aspektā atkāpes nav.
Meklējot ražotni Dita briļļu izgatavošanai, mērķis tikai viens – atrast vislabāko – dizaineri meklējumiem veltīja 5 gadus. Apmeklēdami optikas izstādes, dibinot kontaktus u.tml. viņiem izdevās uzsākt sadarbību ar ražotni Japānā. Tas nav tik vienkārši, jo labākās ražotnes pasaulē ir ļoti noslēgta "sabiedrība". Tieši Japānā ir labākie briļļu izgatavotāji – tā ir profesija, kas Japānā tiek pilnveidota paaudzēs.
Lēcas veids: | Pakāpeniski tonēts |
Krāsa: | Zaļš, Melns |
Materiāls: | Plastikāts |
Zīmols: | Dita |
Lēcas tonis: | Pelēks |
Deguna tiltiņš: | 20 |
Lēcas izmērs (platums): | 58 |
Kājiņu garums: | 145 |
Lēcu forma: | Kaķacs |
Dzimums: | Sieviešu |
Futlāris: | ir |
Polarizācija: | Nē |
Mode: | Jā |
Jauna kolekcija: | Jā |
PRECE IR PIEEJAMA SEKOJOŠOS SALONOS:
- ZEISS Spice, Lielirbes iela 29, Rīga, LV-1046